søndag 6. september 2015

Velkommen!

Det er så mye spennende som skjer i syverden akkurat nå...

På NRK er sesong 2 av "Det store symesterskapet" i gang, det blir publisert stadig nye norske sybøker som for eks. boken "Heilt spesiell og Jubel", og hjemmesydde klær har blitt trendy. Søm som hobby har virkelig fått et oppsving!

Jeg er selv en uforbederlig syentusiast, og det å holde sykurs er jobben min. Tenk så heldig jeg er! Det er så utrolig givendes å oppleve når en kursdeltaker har fått sydd sitt første plagg. Sømmene er kanskje litt skjeve, og passformen så som så, men hun (en sjelden gang en han) som har sydd plagget stråler av lykke og viser en enorm skaperglede. Det gjør meg så stolt og glad å se dette!

Det lille firmaet, som jeg har drevet i syv år nå, heter Sykurs.no (før Leanne - kreativ søm). Jeg har noen riktig dyktige medarbeidere som hjelper til ved behov. Det kommer et blogginnlegg litt senere der de forteller om seg selv og hva de syr.

I denne bloggen skal jeg fortelle deg litt om hva som skjer bak kulissene hos oss, om nye sy-trender, om mine egne kreative puslerier, tips om gode syblogg og nettsider osv.

Velkommen til mitt kreative univers!

Susanne





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar